Vi ønsker din tilbakemelding

Har du spørsmål eller ønsker du å dele dine erfaringer med Linea, enten den er positiv eller negativ?

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger og ønsker å høre hvordan vi kan forbedre oss, eller hjelpe med å svare på dine spørsmål.

Vennligst benytt vårt tilbakemeldingsskjema for å dele dine tanker med oss.

Type forespørsel, kryss av under på den som er mest relevant for deg.

  • Leveringskvalitet: hvis du opplever problemer med strømforsyningen, for eksempel spenningssvingninger, flimmer eller jordfeil.
  • Arbeid utført av Linea: hvis henvendelsen gjelder utførte eller planlagte arbeider, enten der er graving, opprydding, skader eller montering.
  • Skogrydding: hvis henvendelsen gjelder vår skogrydding langs linjetrase, eller om du trenger råd eller hjelp med fjerning av trær. Ved trær som har falt på linjene, ring oss direkte 751 00 751.
  • Strømstans: hvis du har tilbakemeldinger om håndtering av strømstanser eller feil i nettet. For forsikringssaker knyttet til strømstans, del dine observasjone.
  • Kundeforhold: for spørsmål om kundeforhold, måleravlesning, faktura, betalingsutsettelse, strømstøtte eller annet.
  • Annet (spesifiser under)
Henvendelsen gjelder (kryss av én)