Nyhet: Vi har lansert ny Chat tjeneste på vår nettside - enklere kontakt med kundesenteret!

Raskt spørsmål? Nå kan du chatte med oss! Vi har lansert en ny chat-tjeneste som gjør det enklere å komme i kontakt med kundesenteret – helt uten telefonkø. Med noen få tastetrykk får du rask hjelp, når det passer for deg.

Publisert: Oppdatert:
Person som skriver på en MacBook Pro

Nå blir det enda enklere å komme i kontakt med oss! Vi har nå lansert en ny Chat tjeneste på vårt kundesenter! Med denne løsningen ønsker vi å gjøre det enda enklere for deg å komme i kontakt med oss – raskt, enkelt og uten lang ventetid.

Åpningstidene for chattetjenesten følger samme tidsrom som våre telefonhenvendelser fra kl 09.30 – 15.00, slik at du alltid vet når vi er tilgjengelige. Tjenesten er tilpasset deg som kanskje ikke har tid til å vente på svar på e-post, eller som foretrekker å skrive i stedet for å ringe.

Hva kan du bruke chatten til?

Via chatten kan du stille enkle og generelle spørsmål som for eksempel:

  • Hva er gjeldende priser på nettleie?
  • Hvem skal jeg kontakte ved planlagte utbedringer?
  • Hvordan går jeg frem for å tilknytte meg strømnettet?
  • Tips og råd for strømsparing i hjemmet osv.
  • Trenger du telefonnummer eller mailadresse til ansatte?
Kundeserviceteamet i Linea står klare til å hjelpe kunder som vurderer Norgespris
Kundeservice står klar til å hjelpe

Husk: Ikke send personopplysninger

Av hensyn til personvern og GDPR vil vi ikke kunne svare på spørsmål som gjelder ditt spesifikke strømabonnement i chatten. Slike henvendelser krever personlig innlogging og må derfor tas via andre kanaler.

Vi håper Chat tjenesten gjør det enda enklere for deg å finne svar på det du lurer på – når det passer deg best.

Fant du det du lette etter?